Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 2, 2012
Image Size
14.2 MB
Resolution
1500×10000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,725
Favourites
99 (who?)
Comments
33
Downloads
447
×
FAIRY TAIL EPISODE 155 Snapshots Grand Magic games by Faithwoe FAIRY TAIL EPISODE 155 Snapshots Grand Magic games by Faithwoe
Starting next week can't wait ^_^
Gruvia moment ^_^ ♥ hehe
so yeah guys the team is
Natsu, Gray,Erza Lucy and Wendy
although if you watch the trailer for the next episode Natsu says Elfman will be taking her spot so... yeah ._.
Preview of next episode Sky of Labyrinth! : [link]

(c) Credits go to Hiro Mashima ^_^
Add a Comment:
 
:iconwhitepheonixteaninja:
WhitePheonixTeaNinja Featured By Owner Mar 31, 2013  Hobbyist General Artist
best episode ever
Reply
:iconseekmsn:
seekmsn Featured By Owner Nov 8, 2012
the gruiva seen was cute, but leon is such a douche for ruining the moment, sorry, but he's kinda annoying at times now. That pumkin guy mato, I looked up and his voice is the same that does Hughes from Fullmetal Alchamest brotherhood, so cool. and Erza, her remembering her romantic moment with Jellal was sweet...till that tool Ichiya ruined it with him being him. seeing him and the trimens sent flying like team rocket was the best.
Reply
:iconalessandra2000:
alessandra2000 Featured By Owner Nov 8, 2012   General Artist
ha ha i love it fairy tail :love:
Reply
:iconmoonlitinuyasha1985:
moonlitinuyasha1985 Featured By Owner Nov 6, 2012
The anime managed to make Natsu's encounter with Sting and Rogue even creepier than the manga.
Reply
:icontomi555:
tomi555 Featured By Owner Nov 5, 2012
NaLu and GrJu <3
:dummy: :dummy: :dummy:
Reply
:iconoldpop:
oldpop Featured By Owner Nov 4, 2012  Student Digital Artist
WWhen I saw hibiki and the rest they still look hot over the years
Reply
:icongunnerpuppy:
Gunnerpuppy Featured By Owner Nov 3, 2012  Student
I love how Erza's thinking about Jellal in her PJ's and then bam! Ichiya!
Reply
:iconnatsuandhappy:
natsuandhappy Featured By Owner Nov 3, 2012
omg its like natsu and lucy's first date lmao!!!!!!! yay!!!!!!
Reply
:iconkurosakiyuzu-11:
KurosakiYuzu-11 Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist General Artist
yey, chibi erza~! :aww:
Reply
:icongunnerpuppy:
Gunnerpuppy Featured By Owner Nov 3, 2012  Student
I know there were a ton of chibi erzas XD
Reply
:iconkurosakiyuzu-11:
KurosakiYuzu-11 Featured By Owner Nov 4, 2012  Hobbyist General Artist
yey~!
Reply
:icongunnerpuppy:
Gunnerpuppy Featured By Owner Nov 4, 2012  Student
lol
Reply
:icontristandoyle:
TristanDoyle Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I'm only at Episode 10...
Reply
:iconfoolycooly03:
FoolyCooly03 Featured By Owner Nov 3, 2012  Student Artist
i dont get it.... wendy is supposed to be a part of the FT team but she is one of the background characters :icontableflipplz:
Reply
:iconyellowkiiroitori:
YellowKiiroitori Featured By Owner Nov 3, 2012
Natsu and Lucy had the sam flower necklace :D <3
And Erza was so cute when she was holding the cards!!! :iconawwwwplz:
Reply
:iconmotoneko:
MotoNeko Featured By Owner Nov 3, 2012
THAT GUY KILLED HIS OWN PARENTS!!??!!!
Reply
:iconmrseucliffex:
mrseucliffex Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
I think there's more to Sting & Rouge than what meets the eye.
I read the manga ;)
Reply
:iconmotoneko:
MotoNeko Featured By Owner Nov 3, 2012
still doesnt like the idea ^^' besides i like the voices so i watched abit of the anime but i took a break, there's so much suspence and i enjoy everyday stuff..
Reply
:iconfelixne:
felixne Featured By Owner Nov 3, 2012  Student Digital Artist
aw Hiro Mashima was a little after that with the pumpkin :iconifyouknowhatimeanplz: ..
aw nalu moment aaaw♥
Reply
:iconlilyrose98:
LilyRose98 Featured By Owner Nov 3, 2012  Student Filmographer
Poor Wendy,why was she late..if she wasn't,she could entered already..I can't wait to watch episode Lucy vs Flare and Minerva XD
Reply
:iconfaithwoe:
Faithwoe Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
omgush 3 more *_* i need a time machine. D:
can't wait eeeeek >w<
Reply
:iconlilyrose98:
LilyRose98 Featured By Owner Nov 4, 2012  Student Filmographer
Hahaha me too!! I would like to have one too!!~ XD
Reply
:iconfaithwoe:
Faithwoe Featured By Owner Nov 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
My NaLu feels xD :iconiloveitplz:
Reply
:iconpennyloves26:
Pennyloves26 Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I see Lucy very cute with flowers ^_^ :iconawwwplz:
and also juvia cute ^_^ :iconawwwplz:
Reply
:iconayakashixxx:
Ayakashixxx Featured By Owner Nov 2, 2012  Student Artist
hehehe I like the Gruvion part it's really funny I see it...
and I like Natsu and Happy's expression because of those Sabertooth members...
Reply
:iconmrseucliffex:
mrseucliffex Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hehe good epsisode, Gruvia and Lyuvia <3

Omg 3 episodes til Lucy vs Flare!
Us NaLu fans knows what that means
:iconloveloveplz:
Reply
:iconephaneychan:
EphaneyChan Featured By Owner Nov 2, 2012  Student Traditional Artist
Doesn't Lucy get beat up really bad during the Games and then Natsu gets like,REALLY REALLY pissed ?
Reply
:iconkureaa09august:
kureaa09august Featured By Owner Nov 2, 2012
yeah...its upcoming..but not just natsu also gray and the rest of the guild..but natsu,aw,that's cute..
Reply
:iconephaneychan:
EphaneyChan Featured By Owner Nov 3, 2012  Student Traditional Artist
yeah...I CAN'T WAIT TO SEE THAT IN THE EPISODE!!!!!!
Reply
:iconfaithwoe:
Faithwoe Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah I saw it in the manga, can't wait to see it on the Anime series OwO
Reply
:iconephaneychan:
EphaneyChan Featured By Owner Nov 3, 2012  Student Traditional Artist
:meow:
Reply
:iconeverlastingdarkness5:
EverlastingDarkness5 Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awww poor Erza, playing cards alone. The sad thing about reading the manga is you know what's gonna happen anyway, the anime just adds that zest of life.
Reply
:iconmrseucliffex:
mrseucliffex Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well for some (like me) that tend to miss things every now and then, it's good to watch the anime aswell, so i/we don't miss anything important.
Most of the reason why i/we do. :D
Reply
Add a Comment: